Ha Ön már regisztrált, kérjük, jelentkezzen be közvetlenül itt

Szállítás
Ugyanazt a címet használja a szállításra, amit a számlázáshoz megadott
Szállítási cím hozzáadása/szerkesztése
Név Cikkszám Ár Mennyiség Áfa Kedvezmény Összesen
 
Termék árak összesen

Kiválasztott szállítási mód


Kérjük, hogy válassza ki azt a szállítási módot, ami megfelel az Ön igényeinek:


 
Összesen:
0,00 Ft
0,00 Ft
Megjegyzések és különleges kérések
Általános szerződési feltételek

Általános Szolgáltatási Feltételek

Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a prenker.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:

prenker.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Prenker-Ker Kft.
Székhely címe: 2536 Nyergesújfalu Kossuth L u. 140.
Cégjegyzékszám:11-09-022106

fogyasztási cikk (a továbbiakban: Adószám:24714721-2-11

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: 2536 Nyergesújfalu Kossuth L. u. 140.
Telefon: (+36)33 454390
 (normál díjszabású)
Mobil: (+36)20 4680498
Fax:
(+36)33 454390 

E-mail: prenker@prenker.hu
Nyitva tartása: Folyamatban

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,

Kiszállítás, személyes átvétel

1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)
...

Elállási jog

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Felelősség korlátozás:

A webáruházon keresztül történő vásárlásnál az Ügyfél elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. A weboldalon megjelenő képekért, előre nem kiszámítható árváltozásokért (árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) felelősséget nem vállal a Szolgáltató! Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. A Szolgáltató nem felel az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért. (Vírus, szoftverhibából, szerver meghibásodásból, illetve egyéb internetes hibából).
Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállal a Szolgáltató felelősséget, ill. a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató jogosult a tranzakció lebonyolításától (a megrendelt termék leszállításától) mindenféle következmény nélkül visszalépni!

Tájékoztatás / Panaszkezelés:

A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek és nem kerül iktatásra!

A fogyasztó panasszal élhet, amennyiben a vásárlás során valamilyen problémával szembesült. A panaszt megteheti szóban és írásban, melyet személyesen tehet meg, vagy a Szolgáltató elérhetőségeit veheti igénybe.

Online Vitarendezési Platform: Amennyiben az ügyfél "fogyasztó" és panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, megteheti azt a jogviták rendezésére használható Online Vitarendezési Platformon (ODR), melynek elérése a következő: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Békéltető testület: A békéltető testületek célja az , hogy megkíséreljék a fogyasztó és a szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését. A Szolgáltatónak kötelezettsége van a békéltető testületi eljárásban való együttműködésre!  A békéltető testületek hatáskörébe azok az ügyek tartoznak, melyekben a fogyasztó és egy vállalkozás vitája:

    a termék minőségével, biztonságosságával (pl.: hibás teljesítés, szavatosság, jótállás),
    a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával (pl.: hibás termék által okozott károk),
    a szolgáltatás minőségével vagy (hibás teljesítés)
    a szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatos (pl.: a szolgáltató egyáltalán nem teljesít, vagy nem azt teljesíti, amit vállalt).

Melyik békéltető testülethez fordulhat a fogyasztó a problémával: A fő szabály az, hogy az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a fogyasztó választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A fogyasztó kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. Abban az esetben, ha több fogyasztó fordul a testülethez ugyanabban az ügyben, akkor bármelyik fogyasztó lakóhelye szerint illetékes testület valamennyi fogyasztóra nézve illetékes. A békéltető testületek elérhetősége itt található.

A békéltető testületek működésével, a hozzájuk fordulás feltételeivel kapcsolatos további részletek innen érhetők el.

 

Elállási nyilatkozatminta

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

....

Mellékletek:

1.---

Weboldalunk annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson cookie-kat használ